Loading...
مقالات2019-09-14T16:39:17+04:30

مجموعه ما

دست اندرکاران این مجموعه تمامی تلاش خود را در جهت ارائه بهترین و با کیفیت ترین خدمات مرتبط با صنعت پلاک مبذول داشته اند.

لذا ، دسته بندی های متنوع و گوناگون در مجموعه ساین صمیر برای انتخاب راحت تر و دقیق تر محصولات مورد نظر شما مشتریان گرامی صورت پذیرفته است.

ساین صمیر

تبلیغات

امروزه تبلیغات در هر زمان و شرایطی حتی برای کسب و کارهای بسیار بزرگ لازم و ضروری می باشد.حتما این جمله را از فرد دیگری شنیده اید یا خودتان ایمان دارید که شرکتهای بزرگی مانند کوکاکولا و بنز و آدیداس و بسیاری از شرکت های دیگر هنوز در حال تبلیغات و معرفی محصولات جدید خود هستند.

بنابراین در هر حد و اندازه که باشیم تبلیغات می تواند خون تازه ای در رگهای کسب و کار ایجاد نماید.به طور مثال یک پلاک مشخصات که نام و برند شرکت شما بر روی آن درج شده تاثیر به سزایی روی مخاطبین خواهد داشت و تا زمانی که از آن محصول استفاده می کنند نام برند شما را در ذهن یاد آور می شوند.

ساین صمیر

تولید کننده جدیدترین و مدرنترین پلاک های تبلیغاتی که با به کارگیری ماشین آلات چاپ سیلک، لیزر، تامپو و … خدمات خود را در کوتاهترین زمان و بالاترین کیفیت در اختیار مشتریانش قرار می دهد. محصولات  این مجموعه برای کلیه اماکن و محیط ها با تنوع آب و هوایی  مناسب می باشد.

انتخاب محصول مناسب

ما در بخش مقالات چند راه انتخاب محصول مناسب را در اختیار شما قرار داده ایم.

کارآیی هدایای تبلیغاتی اهمیت و کارآیی هدایای تبلیغاتی هدایای تبلیغاتی
خرداد ۱۰, ۱۳۹۷
ادامه مطلب در دنیای امروز تبلیغات یکی از ابزار مهم در گسترش نام تجاری می باشد. این روزها به هر طرف نگاه کنیم انواع تبلیغات را مشاهده می کنیم. در تلویزیون، رادیو، روزنامه ها، آگهی ها در سایت های اینترتنی و رسانه های اجتماعی یا بر روی اتوبوس و وسایل حمل...
تهیه هدایای تبلیغاتی ایده هایی برای تهیه هدایای تبلیغاتی در رویدادها هدایای تبلیغاتی
خرداد ۱, ۱۳۹۷
ادامه مطلب همه هدیه گرفتن را دوست دارند و فرقی نمی‌کند این هدیه تبلیغاتی را در یک رقابت آنلاین بگیرند یا در یک نمایشگاه تجاری. هدیه دادن محصولات تبلیغاتی، روشی کاربردی، سرگرم‌کننده و موثر برای رساندن نام برند خود به مخاطبین هدف و به حداکثر رساندن تعاملات تان با آنهاست.
هدایای تبلیغاتی مانند خودکار تبلیغاتی، لیوان تبلیعاتی،جاسوئیچی،ساعت رومیزی ،پرچم رومیزی،فلش تبلیغاتی و سایر هدایا 25 حقیقت درباره هدایای تبلیغاتی هدایای تبلیغاتی
اردیبهشت ۲۵, ۱۳۹۷
ادامه مطلب اگر شما مشغول به تجارت در زمینه هدایای تبلیغاتی هستید، می دانید که آنها می توانند چه تاثیرات مهمی در تلاش های بازاریابی یک شرکت ایجاد کنند. اما آیا این حقایق جالب در مورد محصولات تبلیغاتی را می دانید؟
LATEST ARTICLES

آخرین مقالات

ضمانت خدمات و محصولات عرضه شده توسط این مجموعه گواه این امر می باشد که تمامی محصولات و خدمات از درجه کیفی و کمی بالایی برخوردار می باشند . با توجه به شناخت انتظارات و آگاهی نسبت به ضعفها و کمبود و برطرف کردن معایب توانسته ایم محصولی که شما سفارش می دهید را با بالاترین کیفیت به شما عرضه کنیم.وب سایت ساین صمیر از زیر مجموعه گروه تبلیغاتی صمیر توانسته تا به امروز به گروه اعظمی از شرکت های خصوصی و دولتی خدمات خود را با بالاترین سطح کیفیت ارائه نماید و مقالات مفیدی در این حوزه جمع آوری نموده است .

تفاوت استیل خالص با استیل نا خالص و نحوه تشخیص آنها

سپتامبر 4th, 2019|دسته‌بندی نشده, مقالات اخیر|

انواع پلاک استیل و تفاوت استیل خالص با استیل نا خالص و نحوه تشخیص آنها مقالات ساین صمیر   -   14 . شهریور . 1398 در حرفه پلاک سازی [...]

اهمیت و کارآیی هدایای تبلیغاتی

می 31st, 2018|هدایای تبلیغاتی|

در دنیای امروز تبلیغات یکی از ابزار مهم در گسترش نام تجاری می باشد. این روزها به هر طرف نگاه کنیم انواع تبلیغات را مشاهده می کنیم. در تلویزیون، رادیو، روزنامه ها، آگهی ها در سایت های اینترتنی و رسانه های اجتماعی یا بر روی اتوبوس و وسایل حمل و نقل عمومی مانند مترو و غیره.

ایده هایی برای تهیه هدایای تبلیغاتی در رویدادها

می 22nd, 2018|هدایای تبلیغاتی|

همه هدیه گرفتن را دوست دارند و فرقی نمی‌کند این هدیه تبلیغاتی را در یک رقابت آنلاین بگیرند یا در یک نمایشگاه تجاری. هدیه دادن محصولات تبلیغاتی، روشی کاربردی، سرگرم‌کننده و موثر برای رساندن نام برند خود به مخاطبین هدف و به حداکثر رساندن تعاملات تان با آنهاست.

Load More Posts

آرشیو مقالات

ساین صمیر با هدف توسعه و اعتلای صنعت تبلیغات و ارائه هر چه بهتر خدمات به مخاطبان و گروه ها با تکیه بر دانش روز و تجربه گذشته ، با ورود به عرصه به اینترنت و راه اندازی پایگاه تخصصی و بخش مقالات در زمینه مشاوره، بررسی و فروش انواع هدایای تبلیغاتی و خدمات وابسته اقدام به ارائه خدمات با توجه به نیازهای جامعه و مخاطبان نموده است، ساین صمیر تنها یک وب سایت جهت بررسی و نمایش محصولات نمی باشد بلکه پایگاه تخصصی نشر محتوا اختصاصی در زمینه تبلیغات می باشد که امروزه مورد توجه  افراد قرار گرفته است.

عکس خاصی نمی باشد فقط جهت جدا کردن تصویر و متن است
دیگر کارهای ما
  • هدایای تبلیغاتی مانند خودکار تبلیغاتی، لیوان تبلیعاتی،جاسوئیچی،ساعت رومیزی ،پرچم رومیزی،فلش تبلیغاتی و سایر هدایا

۲۵ حقیقت درباره هدایای تبلیغاتی

می 15th, 2018|0 Comments

اگر شما مشغول به تجارت در زمینه هدایای تبلیغاتی هستید، می دانید که آنها می توانند چه تاثیرات مهمی در تلاش های بازاریابی یک شرکت ایجاد کنند. اما آیا این حقایق جالب در مورد محصولات تبلیغاتی را می دانید؟

۵ نکته در انتخاب بهترین هدایای تبلیغاتی

می 10th, 2018|0 Comments

چه باور کنید یا نکنید فصل تعطیلات در حال نزدیک شدن می باشد. شروع به برنامه ریزی در خصوص نشان دادن احترام و اجر نهادن به زحمات کارمندان، مشتریان و کاربران خود باشید که از طریق 5 نکته ساده زیر در خصوص خرید هدایای تبلیغاتی فصل تعطیلات میسر می شود.

  • تبلیغاتی مارکدار

استفاده از هدایای تبلیغاتی مارکدار در کسب و کار کوچک(بخش دوم)

می 5th, 2018|0 Comments

در مطلب قبل گفتیم که هدایای تبلیغاتی مارکدار می تواند موثرترین ابزار تبلیغاتی برای کسب وکار باشد. در اینجا به دیگر مزایای استفاده از محصولات تبلیغاتی مارکدار به عنوان هدیه تبلیغاتی برای افزایش و رونق کسب و کارشما می پردازیم

مقالات

برای مذاکره آماده‌اید؟

آیا شما به یک تیم قوی و حرفه‌ای نیاز دارید؟

با ما تماس بگیرید
Go to Top